Sommerferieafløser til Bosted Park Allé i Skælskør

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Park Allé er et nyere botilbud, der er beliggende i Skælskør by med gåafstand til station og bymidte. Der er nem adgang til indkøb, aktiviteter og socialt liv. Borgerne på Park Allé har fysiske og psykiske funktionsnedsættelser og er i alderen 19 til 80 år.

I vores arbejde, vægter vi højt, at borgerne inddrages i eget liv. Hvor vi sammen med borgerne skaber en hverdag med oplevelser og stor medindflydelse.

Den enkelte skal mødes med et menneskesyn der bygger på respekt og værdighed – hvor den enkelte dagligt bliver anerkendt ved at blive set –hørt – forstået og imødekommet.

Vi skal i gang med at arbejde i selvledende teams, hvor beslutningerne tages tæt på borgeren.

Vi har brug for, at du kender eller har lyst til at arbejde med

• Recovery
  • Neuropædagogik
  • Low Arousal
  • Sansemotorik
  • Totalkommunikation

Vi tilbyder bl.a.
  • høj faglighed med mulighed for udvikling både fagligt og personligt
  • en individuel borgergruppe der stiller krav til engagement/handlekraft/ærlighed
  • supervision
  • samarbejde med eksterne instanser, eksempelvis VISO
  • dejlige omgivelser som indbyder især til udendørs pædagogiske aktiviteter med borgerne

Vi forventer at du
  • har lyst til pædagogisk arbejde med borgere, der har komplekse handicaps med bl.a. autisme og ADHD.
  • har lyst at arbejde med kreativitet, udvikling og faglig sparring.
  • er igangsættende og samtidig være den som er medvirkende til at de forskellige opgaver bliver fuldført.
  • kan arbejde struktureret og kan skabe et overblik over dagens pædagogiske og sundhedsfaglige opgaver.
  • kan indgå i forskellige netværk på en faglig og konstruktiv måde, både tværfagligt og monofagligt.
  • kan dokumentere i en elektronisk borgerjournal, både i forhold til det pædagogiske og det sundhedsfaglige arbejde.
  • kan arbejde selvstændigt og er god til at samarbejde i et team.
  • kan arbejde både dag og aften evt. nat, samt hver anden weekend.
Det er en fordel at du har B-kørekort, da borgerne skal køres til læge, tandlæge mv.

Ansøgningsfrist
Ansøgning skal være Specialcenter Slagelse i hænde senest
  • den 26. maj 2023
Der vil blive afholdt samtaler løbende.

Ansættelse hurtigst muligt.

For yderlige oplysninger
kan du kontakte
  • pædagogisk koordinator Janni Christensen 30 34 62 74 eller
  • vagtplans koordinator Marianne Jensen 24 89 72 37

Du kan finde oplysninger om Specialcenter Slagelse på vores hjemmeside (nyt vindue).

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Slagelse Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: deltid (1-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Slagelse Kommune, Park Alle 68, 4230 Skælskør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-05-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1519&ERId=81624

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5834758

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet