AM SERVICE, Parkvej 20 A, 1. tv, 4230 Skælskør. AM SERVICE tilhører branchen Almindelig rengøring i bygninger. Virksomheden ledes af Fabijan Rasiti.

Buecon, Heilmannsvej 25, 4230 Skælskør. Buecon tilhører branchen Andre liberale, videnskabelige og tekniske tjenesteydelser i.a.n.. Virksomheden ledes af Michael Bue.

ByTherslund, Labofaparken 44, 4230 Skælskør. ByTherslund tilhører branchen Fremstilling af bijouteri og lignende varer. Virksomheden ledes af Jeppe Emil Therslund.

Ebbensgaard Bolig, Rødkælkevej 5, 4230 Skælskør. Ebbensgaard Bolig tilhører branchen Ejendomsmæglere mv.. Virksomheden ledes af Nicklas Ebbensgaard Madsen.

Ejerforeningen Algade 9, Algade 9, 4230 Skælskør. Ejerforeningen Algade 9 tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Ejerlejlighedsforeningen Vestergade 5 A-B, Glænøvej 22, 4230 Skælskør. Ejerlejlighedsforeningen Vestergade 5 A-B tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Grundejerforeningen 18d Næsby Strand, Bakkedraget 16, 4230 Skælskør. Grundejerforeningen 18d Næsby Strand tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Høve Marks Foredragsforening, Glænøvej 359, 4230 Skælskør. Høve Marks Foredragsforening tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Lones Neglesalon, Snedinge-Møllevej 66, 4230 Skælskør. Lones Neglesalon tilhører branchen Skønheds- og hudpleje. Virksomheden ledes af Lone Rasmussen.

Mejlstrup ApS, Maglebyvej 28, 4230 Skælskør. Mejlstrup ApS tilhører branchen Ikke-finansielle holdingselskaber og er ejet samt ledet af Tobias Mejlstrup.

Mejlstrup ElTek ApS, Maglebyvej 28, 4230 Skælskør. Mejlstrup ElTek ApS tilhører branchen El-installation og er ejet samt ledet af Tobias Mejlstrup.

Ras Service, Næstved Landevej 265, 4230 Skælskør. Ras Service tilhører branchen Kombinerede serviceydelser. Virksomheden ledes af Glenn Rasmussen.

Slagelse Broderkreds, Skytteengen 51, 4230 Skælskør. Slagelse Broderkreds tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

T NORDIK, Syrenvej 8, 4230 Skælskør. T NORDIK tilhører branchen Virksomhedsrådgivning og anden rådgivning om driftsledelse. Virksomheden ledes af Jimmy Thomsen Carentius.

Tjæreby S.G. & I., Tjørnevej 9, 4230 Skælskør. Tjæreby S.G. & I. tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Denne artikel er skrevet af Søren Schrøder Rasmussen og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder CVR registeret.
Kilde: CVR registeret