Better Life Clinic / Cwis ApS, Mølleager 59, 4230 Skælskør. Better Life Clinic / Cwis ApS tilhører branchen Sundhedsvæsen i øvrigt i.a.n. og er ejet samt ledet af Esben Gunnar Jensen.

Brønnum Ejendomsservice ApS, Ærtebjergvej 19, 4230 Skælskør. Brønnum Ejendomsservice ApS tilhører branchen Kombinerede serviceydelser og er ejet samt ledet af Signe Ølsegaard Brønnum.

ByTherslund ApS, Labofaparken 44, 4230 Skælskør. ByTherslund ApS tilhører branchen Detailhandel med ure, smykker og guld- og sølvvarer og er ejet samt ledet af Peter Christian Therslund.

Børns Voksenvenner Slagelse og Omegn, Hesselhaven 22, 4230 Skælskør. Børns Voksenvenner Slagelse og Omegn tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

JService, Glænøvej 369 B, 4230 Skælskør. JService tilhører branchen Andre personlige serviceydelser i.a.n.. Virksomheden ledes af Jakob Lier Schrader.

Langebjerggaard ASF-Skole og dagtilbud, Næstved Landevej 147, 4230 Skælskør. Langebjerggaard ASF-Skole og dagtilbud tilhører branchen Specialskoler for handicappede og er ejet samt ledet af Heidi Nørager Christensen og Jesper William Svare.

Prenslev Consulting, Søhusevej 75, 4230 Skælskør. Prenslev Consulting tilhører branchen Virksomhedsrådgivning og anden rådgivning om driftsledelse. Virksomheden ledes af Sabine Prenslev Christensen.

Skælskør Cykelklub, Slagterivej 8, 4230 Skælskør. Skælskør Cykelklub tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Soldthved's Rengørings service, Parkvej 6 B, 2. tv, 4230 Skælskør. Soldthved's Rengørings service tilhører branchen Almindelig rengøring i bygninger. Virksomheden ledes af Camilla Skov Soldthved.

Sosu vikar v/Britt Bentsen, Præstevangen 22, st. th, 4230 Skælskør. Sosu vikar v/Britt Bentsen tilhører branchen Hjemmehjælp. Virksomheden ledes af Britt Bentsen.

T. Morgens Hus- og Haveservice, Østergade 4 C, 1. tv, 4230 Skælskør. T. Morgens Hus- og Haveservice tilhører branchen Landskabspleje. Virksomheden ledes af Tobias Sebastian Morgen Rye Hansen.

Denne artikel er skrevet af Linnéa Funk .