Nye virksomheder i Skælskør i sidste måned.

4230 Montage ApS, Grendalsvej 5, 4230 Skælskør. 4230 Montage ApS tilhører branchen Anden bygningsfærdiggørelse og er ejet samt ledet af Henning Toft Jensen.

Ejerforeningen Havnevej 48-52, Havnevej 52, 4230 Skælskør. Ejerforeningen Havnevej 48-52 tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Jaka Industri service, Skolevangen 11, 4230 Skælskør. Jaka Industri service tilhører branchen Reparation af jern- og metalvarer. Virksomheden ledes af Thomas Laursen Pind.

Jan Black Agentur, Skovbrynet 2, 4230 Skælskør. Jan Black Agentur tilhører branchen Engroshandel med tekstiler. Virksomheden ledes af Jan Black.

Kennel Rævsager, Tystoftehusevej 112, 4230 Skælskør. Kennel Rævsager tilhører branchen Anden detailhandel undtagen fra forretninger, stadepladser og markeder. Virksomheden ledes af Kristian Rævsager.

Leisted Digital, Højåsen 64, 4230 Skælskør. Leisted Digital tilhører branchen Reklamebureauer. Virksomheden ledes af Jeppe Leisted Olsen.

Løvernes Hule, Præstevangen 24, 1. th, 4230 Skælskør. Løvernes Hule tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Scooter og Hjælpemiddelsservic, Maglehaven 36, 4230 Skælskør. Scooter og Hjælpemiddelsservic tilhører branchen Cykel- og knallertforretninger. Virksomheden ledes af Johnny Scharnhorst Jarskjold.

Denne artikel er skrevet af Linnéa Funk .