Ceresvej 1, Korsør, Konge-Åsen 68, 4230 Skælskør. Ceresvej 1, Korsør tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Jul på det Gamle Rådhus, Nysøgård 83, 4230 Skælskør. Jul på det Gamle Rådhus tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Konsulent v/Kell Hartmann, Slagterivej 18, 4230 Skælskør. Konsulent v/Kell Hartmann tilhører branchen Videregående uddannelser ikke på universitetsniveau. Virksomheden ledes af Kell Hartmann.

MrAndersens.Service, Parkvej 2 B, 2. tv, 4230 Skælskør. MrAndersens.Service tilhører branchen Kombinerede serviceydelser. Virksomheden ledes af Mathias Ringholm Andersen.

Sankt Hubertus Blæserne, Gråstenvænget 16, 4230 Skælskør. Sankt Hubertus Blæserne tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Sjællandske biler, Skolevangen 15, 4230 Skælskør. Sjællandske biler tilhører branchen Detailhandel med personbiler, varebiler og minibusser. Virksomheden ledes af Ahmad Belal El Mohamad.

Skælskørhallens Cafeteria v. Dennis Holm, Birkemosevej 6, 4230 Skælskør. Skælskørhallens Cafeteria v. Dennis Holm tilhører branchen Restauranter. Virksomheden ledes af Dennis Holm.

Thorsbjerggaard, Kanehøj-Møllevej 231, 4230 Skælskør. Thorsbjerggaard tilhører branchen Dyrkning af grøntsager og meloner, rødder og rodknolde. Virksomheden ledes af Christian Duus Olesen.

Tobii Entertainment, Vestergade 9, 4230 Skælskør. Tobii Entertainment tilhører branchen Anden reklamevirksomhed. Virksomheden ledes af Tobias Gylling Nielsen.

Denne artikel er skrevet af Søren Schrøder Rasmussen og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder CVR registeret.
Kilde: CVR registeret