Beredskabsforbundets Slagelse Kreds, Ørslevvej 145, 4230 Skælskør. Beredskabsforbundets Slagelse Kreds tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

BIBR Consulting ApS, Skytteengen 15, 4230 Skælskør. BIBR Consulting ApS tilhører branchen Rådgivende ingeniørvirksomhed inden for produktions- og maskinteknik og er ejet samt ledet af Birgit Eun-Joo Brandt.

Blomst & Krans, Solnavej 28, 4230 Skælskør. Blomst & Krans tilhører branchen Blomsterforretninger. Virksomheden ledes af Charlotte Braunstein Sehstedt Andreasen.

Grundejerforeningen Plantagen, Gyvelvej 71, 4230 Skælskør. Grundejerforeningen Plantagen tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

haunted house danmark, Kanehøj-Møllevej 55, 4230 Skælskør. haunted house danmark tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Lotte Adsbøl, Højåsen 8, 4230 Skælskør. Lotte Adsbøl tilhører branchen Virksomhedsrådgivning og anden rådgivning om driftsledelse. Virksomheden ledes af Lise-Lotte Krawczyk Adsbøl.

Lundsgaard Logistics, Dyrehavevej 17, st., 4230 Skælskør. Lundsgaard Logistics tilhører branchen Speditører. Virksomheden ledes af Steen Lundsgaard.

Sif Bjerregaard, Bülowsvej 25, 4230 Skælskør. Sif Bjerregaard tilhører branchen Ejendomsmæglere mv.. Virksomheden ledes af Dea Sif Bjerregaard.

Skælskør Eagles Floorball, Bøgevej 12, 4230 Skælskør. Skælskør Eagles Floorball tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Skælskør Firmasport, Hesselhaven 73, 4230 Skælskør. Skælskør Firmasport tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Denne artikel er skrevet af Søren Schrøder Rasmussen og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder CVR registeret.
Kilde: CVR registeret