Af Line, Gråstenvænget 24, 4230 Skælskør. Af Line tilhører branchen Skønheds- og hudpleje. Virksomheden ledes af Line Schmidt.

Anine Molsted, Havnevej 24, 4230 Skælskør. Anine Molsted tilhører branchen Anden undervisning i.a.n.. Virksomheden ledes af Anine Molsted Moon.

Bettina Ejlersen, Algade 10, st., 4230 Skælskør. Bettina Ejlersen tilhører branchen Kunstnerisk skaben. Virksomheden ledes af Bettina Ejlersen.

Café Kaffe & Kiksekage, Algade 26 A, 4230 Skælskør. Café Kaffe & Kiksekage tilhører branchen Cafeér, værtshuse, diskoteker mv.. Virksomheden ledes af Mia Jennifer Hoffmann.

Din Isolering, Vestergade 5 A, 1. th, 4230 Skælskør. Din Isolering tilhører branchen Anden bygningsinstallationsvirksomhed. Virksomheden ledes af Jonas Albrekt Hansen.

Eggeslevmagle Præstembede, Skovvej 1, 4230 Skælskør. Eggeslevmagle Præstembede tilhører branchen Religiøse institutioner og foreninger.

Ego Fashion, Drosselvej 7, 4230 Skælskør. Ego Fashion tilhører branchen Detailhandel med tøj, sko, lædervarer, ure eller babyudstyr via internet. Virksomheden ledes af Pernille Thor Petersen.

Madentreprenøren ApS, Ørslevvej 62, 4230 Skælskør. Madentreprenøren ApS tilhører branchen Event catering og er ejet samt ledet af Nikolaj Benaych Skovgaard.

Moss Trading, Ribsvej 11 A, 4230 Skælskør. Moss Trading tilhører branchen Detailhandel med tøj, sko, lædervarer, ure eller babyudstyr via internet. Virksomheden ledes af Mads Moss.

Ortopædisk Skomageri CAB sko, Nytorv 6, st., 4230 Skælskør. Ortopædisk Skomageri CAB sko tilhører branchen Fremstilling af fodtøj. Virksomheden ledes af Carsten Andreas Brønager.

Rytterforeningen i Skælskør, Vedskøllevej 111, 4230 Skælskør. Rytterforeningen i Skælskør tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Tømrermester Sebastian V. Schiøtt, Ærtebjergvej 6, 4230 Skælskør. Tømrermester Sebastian V. Schiøtt tilhører branchen Tømrer- og bygningssnedkervirksomhed. Virksomheden ledes af Sebastian Vincentz Schiøtt.

Vedskølle gamle smede / Claus Jensen, Ørslevvej 7, 4230 Skælskør. Vedskølle gamle smede / Claus Jensen tilhører branchen Reparation af maskiner. Virksomheden ledes af Claus Børge Jensen.

Denne artikel er skrevet af Søren Schrøder Rasmussen .