Adel Byg Entrepriser ApS, Parkvej 19, 2. th, 4230 Skælskør. Adel Byg Entrepriser ApS tilhører branchen Murere og er ejet samt ledet af Mohammad Adel Fouad Almkhalalati.

CHR Service v/ Claus Henrik Rolighed, Ribsvej 26, 4230 Skælskør. CHR Service v/ Claus Henrik Rolighed tilhører branchen Kombinerede serviceydelser. Virksomheden ledes af Claus Henrik Rolighed.

F/A Multiservice, Parkvej 14 C, 2. tv, 4230 Skælskør. F/A Multiservice tilhører branchen Kombinerede serviceydelser. Virksomheden ledes af Frederik Friis Andreasen.

Hanne Hvilsom, Gartnerhaven 11, 4230 Skælskør. Hanne Hvilsom tilhører branchen Andre personlige serviceydelser i.a.n.. Virksomheden ledes af Hanne Betty Hvilsom.

Kobæk Nørrestrand Grundejerforening, Tranevej 1, 4230 Skælskør. Kobæk Nørrestrand Grundejerforening tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Stop Spild Lokalt (Skælskør), Præstevangen 38, 4230 Skælskør. Stop Spild Lokalt (Skælskør) tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

Denne artikel er skrevet af Søren Schrøder Rasmussen .