Lis Sørensen indtager Det Røde Pakhus i Skælskør

dato

Oplev en storslået aften med Lis Sørensen og hendes orkester, når de indtager scenen i Det Røde Pakhus lørdag den 26. oktober 2024. Forbered dig på en musikalsk rejse gennem fire årtiers hits og nye numre, der vil fange både hjerte og sjæl.

Musisk Forening Skælskør byder velkommen til en uforglemmelig koncertoplevelse med den ikoniske Lis Sørensen. Efter succesen i 'Toppen af Poppen' og turnéer med AnneSanneLis, vender Lis Sørensen tilbage med sit eget stærke orkester bestående af Jonas Krag, Mikkel Riber, Steen Rasmussen og Mads Michelsen.

En aften fyldt med musikalsk magi

Koncerten i Det Røde Pakhus byder på et imponerende repertoire, hvor Lis Sørensen vil fremføre både klassiske hits som 'Fuld af Nattens Stjerner', 'Tæt på Ækvator' og 'Mine Øjne De Skal Se', samt nye, forrygende numre. Med en naturlig elegance og passion for musikken formidler Lis Sørensen fortidens hits samtidig med at hun står skarpt i nutiden.

En unik koncertoplevelse

Med sin varme og stærke vokal i centrum, formår Lis Sørensen at favne et større og større publikum. En aften i hendes selskab er både en rejse ned ad memory lane og en energisk oplevelse i øjeblikket. Koncerten vil være siddende med unummererede pladser, og dørene åbner kl. 19.00, så publikum kan finde deres pladser i god tid inden koncertstart kl. 20.00.

Praktisk information
Dato: Lørdag 26. oktober 2024
Tid: Kl. 20.00
Sted: Det Røde Pakhus, Havnevej 10, 4230 Skælskør