Forfatteraften med Mich Vraa på Skælskør Bibliotek

Kom til en spændende litterær aften tirsdag den 24. september 2024 kl. 19:00, når forfatter Mich Vraa gæster Skælskør Bibliotek & Borgerservice. Vraa vil tage os med på en rejse gennem sit forfatterskab, der spænder over både historiske romaner og aktuelle emner.

En rejse gennem Dansk Vestindien
Mich Vraa er måske især kendt for sin roman "Haabet", der er første bind i hans serie om Dansk Vestindien. Serien fortsætter med "Peters kærlighed" og "Faith", og har modtaget stor anerkendelse for sin historiske nøjagtighed og medrivende fortælling.

Seneste værker
Vraa har også skrevet de nyere romaner "Vaniljehuset" og "Under en anden himmel". Den sidstnævnte giver et bud på, hvad der foregik på slottet Chateau Cayx i Sydfrankrig, da prins Henrik tilbragte 14 dage alene der den sidste sommer, han levede. Disse værker viser Vraas evne til at kombinere historisk fiktion med personlige og aktuelle emner.

En alsidig forfatter
Udover at være en succesfuld forfatter er Mich Vraa uddannet journalist og har oversat værker af store amerikanske og engelske forfattere som Jonathan Franzen og Anthony Doerr. Denne aften vil dog fokusere på hans eget forfatterskab, der både er spændende og alsidigt.

Praktisk Information
Dato: Tirsdag den 24. september 2024
Tid: Kl. 19:00
Sted: Skælskør Bibliotek & Borgerservice, Vestergade 4, 4230 Skælskør
Entré: 20 kr for medlemmer af biblioteksklubben, 40 kr for alle andre
Arrangør: Alle

Billetter kan købes på Skælskør Bibliotek & Borgerservice.

Vi tager forbehold for, at oplysningerne om begivenheden kan have ændret sig siden, vi skrev artiklen. Tjek seneste opdateringer her
Kilde: Kultunaut