Bliv en del af læseklubben Blandede Bolsjer på Skælskør Bibliotek

dato

Er du en bogelsker, der nyder at dykke ned i velanmeldte romaner med substans? Så meld dig til læseklubben Blandede Bolsjer på Skælskør Bibliotek. Første møde er tirsdag den 10. september 2024 kl. 11:00. Der er altid varm kaffe og te på kanden og garanti for hyggeligt samvær.

Blandede Bolsjer er læseklubben for dig, der elsker at fordybe dig i romaner, der har noget på hjerte. Vi læser både nyere og lidt ældre værker fra både danske og udenlandske forfattere. Hver bog er nøje udvalgt for at sikre en inspirerende og givende læseoplevelse.

Første bog kan hentes efter tilmelding
Når du har tilmeldt dig, kan du hente den første bog fra tirsdag den 20. august på Skælskør Bibliotek. Vi mødes derefter en gang om måneden for at diskutere bogen og dele vores læseoplevelser.

Hyggeligt samvær og god litteratur
Læseklubben mødes på følgende datoer: 10. september, 8. oktober, 12. november og 10. december. Hver gang er der varm kaffe og te på kanden, og vi garanterer hyggeligt samvær med andre bogelskere.

Venteliste og afbud
Hvis der ikke er flere pladser, kan du komme på en venteliste ved at kontakte Lone på loare@slagelse.dk. Bemærk, at udeblivelse uden afbud anses som udmeldelse af klubben.

Praktisk information
Dato: Tirsdag 10. september 2024
Tid: Kl. 11:00
Sted: Skælskør Bibliotek & Borgerservice, Vestergade 4, 4230 Skælskør
Arrangør: Alle
Entré: Gratis

Kom og vær med til en inspirerende læseklub, hvor gode bøger og hyggeligt samvær er i centrum.

Vi tager forbehold for, at oplysningerne om begivenheden kan have ændret sig siden, vi skrev artiklen. Tjek seneste opdateringer her
Kilde: Kultunaut