Pædagog, SSA eller SSH

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

FlorenHus søger pædagog, social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper.

Botilbuddet/opholdssted FlorenHus søger ny kollega hurtigst muligt.

FlorenHus er et botilbud og et opholdssted for voksne og unge over 16 år, der er diagnosticeret med psykiske lidelser.

FlorenHus har eksisteret siden 2001 og er et døgntilbud, hvor borgerne både bor og modtager behandling.

FlorenHus behandler med Dialektisk Adfærdsterapi (DAT), som er en evidens baseret behandling, der specielt bruges på mange psykiatriske afdelinger i Danmark.

For videre information om FlorenHus: www.florenhus.dk.

Stillingen:

• Er mellem 32 og 37 timer ugentlig med skiftende vagter.
  • Forventes besat hurtigst muligt.

Vi forventer:

• At du kan samarbejde i et team med stor faglig viden og kompetence.
  • At du kan og har erfaring eller lysten til at få erfaring for at arbejde i døgninstitution med skiftende arbejdstider; herunder også weekendarbejde.
  • At du er fleksibel og kan arbejde både professionelt og personligt.
  • At du har nogen erfaring med arbejdet med borgere med psykiske lidelser. Herunder gerne kendskab til arbejdet med personlighedsforstyrrelser af borderlinetypen.
  • At du vil modtage Grundkursus i Dialektisk Adfærdsterapi (DAT), så snart det er muligt, og er interesseret i at videreuddanne dig.
  • Kendskab til DAT vil være en fordel. Det forventes, at du har sat dig lidt ind i, hvad DAT er for en behandling, både inden ansøgning og inden eventuel ansættelsessamtale.
  • At du har læst vores hjemmeside www.florenhus.dk.
  • At du skriver, hvornår du kan starte.
  • At du har kørekort til almindelig bil.

Vi tilbyder:

• Et højt fagligt arbejdsmiljø, med plads til det personlige.
  • Søde, engagerede og fleksible kollegaer.
  • Lønforholdene følger relevant fagforenings retningslinjer. Der er ikke indgået overenskomst med nogen fagforeninger på FlorenHus.

Ansøgningsfrist: Der vil være løbende ansættelsessamtaler.

Ansøgning sendes til: pernille@florenhus.dk

Ansøgninger kan ikke afleveres personligt af hensyn til beboernes privat liv. Evt. spørgsmål til stillingen kan stiles til leder Tine Rise Thomsen eller souschef Pernille Grage på tlf. nr. 5814 1619 mellem 9.00-15.00.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Slagelse Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

FLORENHUS ApS, Maglebyvej, 4230 Skælskør

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: pernille@florenhus.dk

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5880881

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet