KJ Ejendomme 2022 ApS, Teglværksvej 27, 4230 Skælskør. KJ Ejendomme 2022 ApS tilhører branchen Udlejning af erhvervsejendomme og er ejet af Carina Rosendahl Jeppesen, Anders Koefoed, Tina Nøhr Koefoed og Lars Høegh Jeppesen. Virksomheden ledes af Carina Rosendahl Jeppesen, Anders Koefoed og Tina Nøhr Koefoed.

Nordic Shave, Gråstenvænget 44, 4230 Skælskør. Nordic Shave tilhører branchen Detailhandel med kosmetikvarer og produkter til personlig pleje. Virksomheden ledes af Hans Christian Tobias Albrechtsen.

Skælskør historiske forening, Algade 11 B, 1. tv, 4230 Skælskør. Skælskør historiske forening tilhører branchen Andre organisationer og foreninger i.a.n..

WP Entreprise ApS, Eggeslevlillevej 130, 4230 Skælskør. WP Entreprise ApS tilhører branchen Nedrivning og er ejet samt ledet af Rene Vangsgaard Jensen.

Denne artikel er skrevet af Søren Schrøder Rasmussen .